Chcesz rozwinąć skalę prowadzonej działalności biznesowej w sieci online i szukasz efektywnego narzędzia, które zapewni Ci kompleksowe usługi. Jakie rozwiązanie pomoże w osiągnięciu tego celu? Nie chcemy decydować za Ciebie, z jakiego produktu masz korzystać, dlatego jedynie przedstawimy zalety i wady GetResponse. Jeśli zależy Ci na wszechstronnym rozwiązaniu, które obejmuje na przykład takie formy narzędzi marketingu cyfrowego jak na przykład:
- e-mail marketing,
- webinary,
- automatyzacja marketingu (ang. marketing automation),
- tworzenie landing page oraz kreator stron internetowych,
warto, byś zapoznał się z rozwiązaniem, jakim jest GetResponse, czyli platforma, która oferuje szeroki wachlarz możliwości.
W przygotowanej przez nas recenzji znajdziesz opis kluczowych funkcjonalności oraz aktualny cennik. Kto wie, być może dzięki naszemu tekstowi podejmiesz dobrze przemyślaną decyzję? Do dzieła!!
Co to jest GetResponse?
GetResponse to nowoczesna platforma marketingowa typu all-in-one (z ang. wszystko w jednym), która umożliwia skuteczne prowadzenie zakrojonych na szeroką skalę działań marketingowych online. Dzięki licznym i różnorodnym funkcjonalnościom platforma ta jest intuicyjna i łatwa w codziennym użytkowaniu. Umożliwia ona sprawne dopasowanie się do indywidualnych potrzeb każdej firmy.

Co oferuje GetResponse?
GetResponse to rozwiązanie, które oferuje użytkownikom prowadzącym działalność biznesową i chcącym zaistnieć w sieci. Jakie różnorodne opcje mamy na myśli? Dzięki temu rozwiązaniu możesz bowiem:
- korzystać z bezpłatnej wersji podstawowej,
- wybrać płatne pakiety, których koszty uzależnione są od wybranego planu i dostępnych funkcji.
E-mail marketing: wysyłaj wiadomości, buduj relacje
W ramach e-mail marketingu GetResponse daje użytkownikom między innymi takie różnorodne możliwości oraz funkcjonalności jak:
- Skrót Informacji z Bloga. Automatyczne powiadomienia klientów o nowych wpisach na blogu.
- Newslettery. Dzięki nim możesz informować swoich klientów o aktualnych promocjach i ofertach specjalnych.
- Wiadomości Automatyczne. Automatyczna wysyłka wiadomości po wykonaniu określonych akcji przez klientów.
- Autorespondery. Automatyczne sekwencje wiadomości pozwalają utrzymywać kontakt z klientami i budować relacje.
- E-maile Transakcyjne. Przypomnienia o płatnościach lub wysyłka rachunków za pomocą wiadomości z protokołem SMTP.
Automatyzacja marketingu: oszczędność czasu i skuteczność działań
Email marketing to jeszcze nie wszystko. Automatyzacja marketingu (z ang. marketing automation) to kolejna z kluczowych funkcjonalności, na które możemy liczyć dzięki wykorzystaniu GetResponse. Takie rozwiązania jak na przykład:
- Perfect Timing,
- Time Travel,
możesz dostarczać wiadomości w sposób automatyczny o optymalnych, zgodnych z potrzebami swojego biznesu porach.
Kreacja stron docelowych: profesjonalne witryny bez kodowania
GetResponse to rozwiązanie, które oferuje użytkownikom możliwość stworzenia profesjonalnej strony internetowej bez konieczności posiadania wiedzy z zakresu kodowania.
Jeśli nie jesteś zapalonym programistą, mamy dla Ciebie dobrą wiadomość. Zgodnie z ogólnymi trendami GetResponse oferuje nam możliwość kreowania stron internetowych zgodnie z koncepcją drag and drop (chwyć i przeciągnij). Tworzenie strony internetowej przypomina zatem raczej prace w Power Point niż klasyczne kodowanie.
Webinary: docieranie do swojej grupy docelowej
Platforma umożliwia nam również organizowanie webinariów, co jest bardzo przydatne z punktu widzenia social media marketingu. Taka funkcjonalność umożliwia użytkownikom sprawne docieranie do swojej grupy docelowej niezależnie od miejsca i czasu. GetResponse umożliwia dołączenie nawet tysiąca użytkowników – to dość duża liczba, nieprawdaż?

Zalety i wady GetResponse. Co jeszcze warto wiedzieć?
GetResponse ma wiele zalet, do których można zaliczyć na przykład takie atuty jak:
- intuicyjny interfejs,
- bogate funkcjonalności e-mail marketingu,
- dość zaawansowane narzędzia do analizy zachowań odbiorców,
- możliwość tworzenia i promowania webinarów.
A co, jeśli chodzi o słabości? Cóż, choć GetResponse to rozwiązanie, które może dać nam wiele korzyści i wspomóc prowadzenie działalności marketingowej w internecie, nie zmienia to faktu, że trzeba liczyć się z pewnymi słabościami.
Wady tych jest wprawdzie niewiele, ale – żeby być uczciwym – należy o nich wspomnieć:
- zaawansowany – co jest zaletą – ale i nieco skomplikowany interfejs kreatora do tworzenia stron internetowych,
- dość ograniczona pomoc konsultantów. W sieci można znaleźć opinie na temat długiego czasu oczekiwania na odpowiedź ze strony konsultantów. Z drugiej jednak strony może to świadczyć o rozwoju marki – dynamicznie rozwijająca się firma może mieć pewne problemy z obsługą rosnącej liczby klientów.
Integracje: skuteczne zarządzanie biznesem
GetResponse oferuje integrację z różnymi platformami, również umożliwiającymi skuteczne zarządzanie biznesem i zwiększenie jego efektywności. Do takich powszechnie wykorzystywanych w działalności e-commerce rozwiązań możemy zaliczyć na przykład:
- Woocomerce,
- Shoper,
- Facebook Ads.

Podsumowanie GetResponse Opinie – czy to dobry wybór?
Z naszej analizy wynika, że GetResponse to dość wszechstronne narzędzie, które – oczywiście, o ile zostanie odpowiednio wykorzystane – może dość znacząco wspomóc rozwój prowadzonego przez Ciebie biznesu w internecie.
Z pewnością na uwagę zasługuje szeroki wachlarz funkcjonalności, elastyczne plany (w tym również możliwość skorzystania z darmowego planu dla początkujących klientów – wersja bezpłatna umożliwia nam m.in. możliwość przygotowania kampanii mailingowej skierowanej do pięciuset odbiorców). Taki stan rzezy sprawia, że warto zastanowić się nad wyborem tej platformy jako wsparcia dla działalności marketingowej w swojej firmie.
Ponieważ GetResponse oferuje różnorodne funkcje, od e-mail marketingu począwszy, przez marketing automation, na organizowaniu webinariów skończywszy. Wszystko to sprawia, że GetResponse stanowi kompleksowe narzędzie dla każdego przedsiębiorcy dążącego do sukcesu online.